14 Ocak 2016 Perşembe

Bu sıralar neler oluyor.....

Aslında bir farkındalık yazısı olacak bu 2 aydır karşıma çıkan onlarca tuhaf olay.Aslinda bakıldığında olaylar tuhaf ta değil sadece oluş zamanları ve tesadüfler tuhaf geliyor ..bazen hayatın sizi bir yöne çektiğini düşünürsünüz ya işte beni durmadan bir yere çekiyor bir şeyleri görmem için önüme çıkarıyor. Belki ciddi bir farkındalık sınırını aştım o yüzden herşeyi olması gereken katmanı  bir kat altından faekediyorun

Neden bu olaylar  bugüne kadar olmadı izin mi vermedim olması için. Hayata size yeni bir şeyler sunabilmesi için izin vermeniz gerek belkide ...Ben ne zamandan izin verdim bilmiyorum inanın bilmiyorum ama birşey olmuş olmalı ve bu olayla diğer şeyler olmaya başlamış olmalı. ..şimdi ve hergün sonunda şöyle bir noktaya geliyorum yaşadıklarımı anlamlandirmam ve mesajı doğru okumam gerekiyor...önümde neredeyse altın tepside bir fırsat sunuluyor bu kabulü yapmak için hazırlıyım?

bu yolculuğun hazırlıkları neler....tam da iş değişikliği yapıp yeni bir şeyleri kurmaya çalışırken bu olanlarda ne.....bakalım hayatın gösterdiği yöne gidebilecekmiyim...bu saklambaç oyunu bugün başlamış oldu...hayatın sırrı emin olun uzakta değil sizin içinizde bir yerde saklı. ...ben 35 yaşına kadar hiç bu kadar yaklaşmamistim bu sırra. ...son zamanlarda hergün getirdiği mutluluğu kabul etmeyi öğrendim ilk beni bilen bilir çok ta mutlu bir insan değilimdir hatta benim için mutsuz bile denilebilirdi. Şimdi bu değişikliğin yolculuğu bu anlattığım. ...

GörüşelimBu

Hiç yorum yok: