13 Kasım 2015 Cuma

Diy--Sağlıklı Kavanozlar -Kapak Boyama

Bu yazımdaki  nedenlerden dolayı mutfağıma sağlıksız hiçbir şey sokmamaya çalışıyorum arada bir bende abur cabur alsamda evde doğal ürünlerle yapılmış olan atıştırmalıklar ve ara öğünleri tercih ediyorum.Resimlerde görüleceği üzere fınık ezmesi kavanozları ve yazdan kalma çilek kasasını atsam mı atmasammı derken bu kasaların bu şekilde değerlendirilme furyası başladı gitti.Baktım malzemelerim var.Hem kasayı hemde kavanoz kapaklarını boyayıp ,tebeşir kalemi ile içine koyulacakların adını yazdım.

Malzemelerin bir kısmı var ancak bir kısmınıda doğal adres sitesinden sipariş ettim.İnternette araştırdığım en çok çeşide sahip site burası ,umarım alışverişin geri kalanı da sorunsuz geçecektir.

Malzemelerin isimleri kapaklarda küçük bir etiketle paketleri açtığınız tarihleride alt kısımlara not alırsanız Skt tarihinde sorun yaşamazsınız.Yine bu malzemelerle ilgili tarifleri bloğa ekleyeceğim.

ham hali
son hali
malzemeler



Hiç yorum yok: